İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Her Görüşmemde Bireysel Kurumsala Kurumsal Bireysele Aktarıyor Ama Tek Bir Sonuç Yok.

Türk Telekom Her Görüşmemde Bireysel Kurumsala Kurumsal Bireysele Aktarıyor Ama Tek Bir Sonuç Yok.

Türk Telekom bireysel abonesi iken kurumsal aboneliğe geçiş yaptım ve buradan hattımı Vodafone'a taşıdım. Hattımı bireyselden kurumsala taşıdığım için 580 TL bir ceza faturası kesilmiş tarafıma cezanın ve faturanın ne olduğunu öğrenmek için defalarca Türk Telekom çağrı merkezini aradım ancak bireysel faturayı kesen olmasına rağmen kurumsal üye olduğunuz için biz ilgilenemiyoruz deyip kurumsala aktarıyor, kurumsal kısım faturayı kesen bireysel olduğu için biz göremiyoruz diyor itiraz kaydı açıyorum 1 hafta sonra tekrar aradığımda herhangi bir itiraz kaydımın olmadığını söylüyorlar, her görüşmemde bireysel kurumsala kurumsal bireysele aktarıyor ama tek bir sonuç alamıyorum. Sorunumla ilgili geri dönüş yapılmasını rica ediyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget