Benim kullandığım 542*****44 numaralı hattımı sürekli kullanmadığım için arada bir bakıyordum. Faturalıydı hat internet üstünden ödemelerini yapıyordum 3 ay ödeme yapmadı internet üstünden borç sorguladığımda 7 TL borç görünüyordu. Bende müşteri hizmetlerini aradığımda avukatlık olduğumu ve borcumu avukattan öğrenmem gerektiğini söylediler ve bana hiçbir bilgilendirme gelmeden avukatlık olduğumu ve hattımın iptal edildiğini öğrendim. Faturalarımı ödedim ve hattımın aktif hale gelmesini istediğimde 65 TL para istediler. Haberim olmadan hiçbir bilgilendirme gelmeden hattım iptal ediliyor borcumu faiziyle ödediğim halde tekrar hattımı kullanmak için 65 TL para ödemem gerekiyor. Konuyla alakalı müşteri hizmetlerimde şikayetim olduğu halde bana dönüş yapılmadı.
Yorum Gönder