İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Medstar Hastaneleri Personel Davranışından Şikayetçiyim.

Medstar Hastaneleri Personel Davranışından Şikayetçiyim.

Medstar Hastanesi Topçular'da tek bir iğne yapılması için 7 TL ücret alındı üstelik enjektörü de benden istediler; aynı işlem daha kaliteli hastanelerde 5 TL'ye yapılıyor. Ayrıca ilgili personel çok ilgisiz evrakları kafanıza atar gibi veriyorlar ve cevaplar tersler gibi bence sağlık kurumlarında zaten moralsiz olan hastalara böyle muamele hiç hoş değil; paramızla rezil oluyoruz.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget