İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Kemal Tanca Ayakkabı Tabanı Kırıldı.

Kemal Tanca Ayakkabı Tabanı Kırıldı.

Kemal Tanca'dan aldığım ayakkabının 3 ay sonra tabanında çatlama oldu. Fırsat bulup mağazaya götüremedim. 2 ay sonra Kemaltanca.com'da ki bize ulaşın linkinden 2 defa yazdım ama cevap alamadım, sonra başka şehirde iş dolayısıyla ayakkabıyı kullanmadım. Yaklaşık 1 yıldan fazla zaman geçmiş oldu bu arada. Bu sefer müşteri hizmetlerine telefon ettim. Onlarda "süre geçmiş" dedi. Orada anlatamadığım şeyi bir de buraya yazıyım dedim ben de. Gönderirsin laboratuvarında, ayakkabıdan deformasyon ne zaman olmuş tespit edersin. Haksızsam ayakkabı sende kalsın, nitekim su geçirecek derecede çatlak. Haklıysam hakkımı verirsin. 200 liraya ayakkabı alacağım, 3 ay sonra tabanı çatlayacak. Olacak iş mi?

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget