Vodafone olarak kullandığım 2 adet hattımı 2016 11 ayında Türk Telekom'a taşıdım ve son çıkan faturaları ödedim, ödemeyi yaptıktan sonra 06.04.2017 tarihine beni avukatlık bürosundan arayıp 2 aylık fatura borcum olduğunu söylediler. Müşteri hizmetleriyle görüştüm yardımcı olmadılar.
Yorum Gönder