Geçen sene Mayıs ta Arzum el blender aldım, 4 kere kullandıktan sonra bozuldu, alığım yere götürdüm ilgilenmedi bile direk beni servise yönlendirdi ve götürdüm tamir ettiler ,1 ay önce dün yine kullanmak gerekti ve biraz çalıştıktan sonra yine bozuldu. Ben bu ürünün değişimini talep ediyorum, bu kadar kısa sürede 2 kere bozulan bir üründen hayır gelmez,lütfen cevap bekliyorum.
Yorum Gönder