Yeni kimlik için Ocak'ın 26 'sında başvuru da bulundum. Nisan'ın 6 'sı oldu hala gelmedi Pomeme başvuru yapacağım ,nüfus bilgilerini görüntülenmiyor, sizin göndereceğiniz kimlik böyle olur işte.Her aramamda işlem sırası bekliyor,çok yazık artık bıktırdınız artık bir de maaş için hesap açtıracağım, geçici belgeyle açamıyoruz diyorlar. Her yerde sizlerin yüzünüzden mağdur oldum, gönderin benim kimliğimi çeyizinize mi saklayacaksınız... !
Yorum Gönder