İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Fatura Haksızlığı Yapılıyor.

Vodafone Fatura Haksızlığı Yapılıyor.

Vodafone müşteri hizmetleri tarafıma yanlış yönlendirme yapmış, bunun neticesinde başka bir operatöre geçiş yapma aşamasından iken işlemim uzamış ve bunun müşteri hizmetleri tarafından kaynaklı bir hata olduğu Vodafone tarafından da kabul edilmiştir. Fakat buna rağmen tarafımdan 42.2 TL otomatik ödeme talimatı ile iznim olmadan kesilen bir fatura çıkmış üstelik bu meblağ benim 4 Mart'ta diğer firmaya geçiş yaptığım halde bu kısa süre için çıkmıştır. Bununla alakalı da tekrardan 2-3 görüşme yaptığım ve tarafıma kesilen ücretin haksız olduğu iade yapılacağı bildirildiği halde, benim bildirdiğim IBAN numarasına hala ödeme gerçekleştirmemiştir. Yaptığım son görüşmede Vodafone sayfasından alacak bölümünden tanımlama yapmam gerektiği daha sonra parayı alacağım söylenmiştir. Tarafıma 20 TL yansıtılmış, iade onayı yapmama rağmen o ücret dahi yatmamıştır. 27 Şubat'ta başlayan süreç hala bitmedi.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget