Vodafone genel merkezden aradılar faturalıya geçiş yapın diye ilk ay ücretsiz her yöne 600 dk 1000 SMS 3 GB internet. Kabul ettim. Dakika bir 450 dk, 2.6 GB internet, 450 SMS 20 küsur TL fatura geldi şimdi müşteri hizmetleri ne ulaşamıyorum.
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
Vodafone genel merkezden aradılar faturalıya geçiş yapın diye ilk ay ücretsiz her yöne 600 dk 1000 SMS 3 GB internet. Kabul ettim. Dakika bir 450 dk, 2.6 GB internet, 450 SMS 20 küsur TL fatura geldi şimdi müşteri hizmetleri ne ulaşamıyorum.
Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Yorum Gönder