Ulus Giyim Dünyası'ndan standta ve üzerindeki etikette fiyatı 14.90 yazan erkek gömleğinden alıp kasaya gittiğimde erkek reyonuna bakan beyefendi "bu gömlek 19.90 karışmış" dedi. Stanta gidip baktığımızda aynı gömlekten yine vardı ve üzerinde yine 14.90 yazıyordu, bu da karışmış dedi. Bende "2 yerde de aynı fiyat yazıyor bu fiyattan almak benim hakkım değil mi "dedim. "Hayır değil" dedi kaba bir şekilde. Bende diğer aldıklarımı da bırakıp çıktım.
Yorum Gönder