02.03.2017 tarihinde Vodafone menüden telefonumun ekranına bir bildirim geldi. Bildirimde kullandığım 750 dakika her yüne 2 GB internet paketli 29 liralık tarifemi o güne mahsus bir kampanya ile 1000 dakika her yöne 1000 SMS ve 3 GB internetli 27 TL'lik tarifeye geçebileceğim yazıyordu ve onayla butonu vardı. Ben de onayla butonuna bastım kabul ettim. Ancak bildirimde hiçbir şekilde cayma bedeli gibi bir durumun olduğu yazmıyordu. Cayma bedeli konusunda hiçbir uyarı ve cümle de yoktu. Bu ay vergilerle beraber 344 lira fatura beklerken 86.80 lira fatura geldi. Vodafone'u aradığımda 50 lirasının cayma bedeli olduğu söylendi. Bu konuda daha önceden hiçbir bilgi verilmediğini ve bunun bir usulsüzlük olduğunu söylediğimde yapabilecekleri bir şeyin olmadığını söylediler ve faturayı ödemem gerektiğini belirttiler. Beni mağdur ettiler.
Yorum Gönder