6 aylık Turkcell Superonline kullanıcısıyım ilk 2 hafta normal bir kullanım yaptım. Sonrasında internet hızı ciddi anlamda düştü müşteri hizmetlerini aradım binaya kadar bir sıkıntı olmadığını bina hattında sıkıntı olduğunu söylediler tesisatçı çağırdim 80 TL ödeme yaptım. Herhangi bir sıkıntı olmadığını söyledi tesisatta. Tekrar aradım ekip göndereceklerini söylediler ben bu ekibi 5 ay bekledim ve her aradığımda bana ilgileneceğiz efendim bakacağız efendim demekten bıkmadılar en son iptal ettirmek için aradım 358 TL cayma bedeli çıkardılar itiraz etmem üzerine geri çektiler. Bugün genel merkezden aradılar cayma bedelini istediler. Bende "sizden önce görüştüğüm arkadaş itirazım üzerine geri çekti" dedim "ödemek zorundasınız" dedi Sizden önceki arkadaş ile görüştüğüm. "Ses kaydı var" dedim. "Sizi 2 dakika hatta bekleteceğim" dedi bekledim. "3 aylık faturanızı biz ödeyelim" dedi bedeli geri çekti.
Yorum Gönder