Vodafone dan yaklaşık beş gün önce gelen bir mesaj da şimdiki tarifemden daha uygun bir tarifeye bir yıl taahhüt vermem halinde geçebileceğime dair mesaja onay verdim. Bu sabah aldığım mesaj ile şok oldum. Çünkü 90 liralık bir ceza bedeli ile Yen'i tarifeye geçişim sağlanmıştı. Müşteri hizmetlerini defalarca aramama rağmen geri dönüt alamadım. Kendi teklifleri ile geçtiğim tarifede ödetmeye çalıştıkları bedel saçma ve yasal değil. Konu ile ilgili yardımcı olursanız çok sevinirim.
Yorum Gönder