Vodafone müşteri hizmetleri tarafından arandım ve numara taşıma işlemi yaptım yapmaz olaydım... Vodafone numara taşıma işlemi için vermiş olduğum nüfus cüzdan fotokopisi ve evraklarım genel Müdürlüğü tarafından iş yerime gelen ve bana hattı veren şahsa teslim ettiğim evraklar yok. Nerede bu sorunu cevabı yok... Benden yeni evrak istiyorlar ve suçlu beni gösteriyorlar. Bayilerine sormak yerine bana SMS atıyor ve yeniden evrak istiyorlar... Bana işlemi yapan ve genel müdürlükten yönlendirilen şahısa sormuyorlar... Müşteri hizmetlerine sorduğumda anlıyorum anlıyor demekten başka bir cevap yok... Çözüm yok... Eğer benim bilgilerim yoksa bana hattı kim verdi... Hattı neden açtını? Cevap yok... Anlıyorum anlıyorum... İnsanla dalga geçen... Bayisi yerine müşterisine suçu yükleyen Vodafone'dan şikayetçiyim... Tabi anlıyorumdan başka cevap vereceklerse.
Yorum Gönder