İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Chatsel Üyeliği Yapmışım Güya

Vodafone Chatsel Üyeliği Yapmışım Güya

Vodafone faturalıya geçiş yaptım ödeyeceğim ücret 19 TL iken 33 TL geldi. 14 lira Chatsel Premium Live TV üyeliği yapmışım onun içinmiş. Bakın ben adımı bile söylerken kimliğime bakıp söyleyen yapıda biriyken böyle bir şeye istetmediğim halde nasıl onay vermiş olurum? Bu konuda şikayetlerde hayli fazla ve insanlar adeta oyuna getiriliyor. Vodafone gibi kurumsal bir şirkette bunlara ortam yaratıyor. Yazıklar olsun. Derhal paramı bana iade edin. Ayrıca abone olduğumu söyledikleri hizmetten yararlanmamakla birlikte mesajı gördüğüm anda iptal ettim. Tüketici olarak bedelimin iadesinde haklıyım.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget