Benim şikayetim kullandığım cep telefonu faturası ile ilgili, kullandığım tarife paket 45 TL. Bana bu ay kesilen fatura 219 TL. Bunun için Vodafone müşteri hizmetlerini aradım bana SMS aşımı var dediler. Ben bunun üzerine Vodafone self servisten inceledim mesaj aşımı benden değil kendi sistem hataları olduğunu gördüm. Şu şekilde yazdığım her mesajı sisteme çift olarak girmiş. Ben müşteri hizmetlerini aradım durumu kendilerine aktardım. İnceleme yaparak sorunu çözüp size dönüş yapacağız dediler. Daha sonra defalarca aramama rağmen hiçbir şey yapmadılar. En son bugün görüştüm bana şöyle denildi haklı olsanız bile bu faturayı ödeyeceksiniz. Ben mağdurum ve bu firmadan şikayetçiyim. Sizden yardım talep ediyorum.
Yorum Gönder