Benim şikayetim hasta bir yaşlı adına. Dedem adına. Bursa İhtisas Devlet Hastanesinde alınan 8 tüp kan benim dedemin ölümüne neden olabilir. Çünkü dedemin kanı eksiliyor. Bunu bulmak için kanı olmayan bir adamdan 8 tüp kan alıyorlar, daha sonra kanların sonucu 20 günde çıkacak diyorlar. Her arayışımızda "2 sonuç çıktı başka sonuç çıkmadı" deyip bizi erteliyorlar. Daha sonra aradığımızda sonuçların hiç birini çıkmadığını baştan kan alacaklarını söylüyorlar. Dedemi ölüme böyle bırakmalarını şikayet ediyorum. Lütfen yetkililer devreye girsin. Bizim başımıza geldi bir başkasına da yalan söylenmesin. Buna duyarsız kalan herkesi şiddetle kınıyoruz!
Yorum Gönder