Buzlu otobüs firmasından bugün 13:15 aracı olan Eskişehir-Afyon yolcu taşıyan şoförden şikayetçiyim. Annem bugün 2 yeğenim ile (birisi 5 diğeri 8 yaşında) memlekete gönderdim Buzlu'dan bilet aldılar. Gişeden çocuklara bilet almanıza gerek yok demelerine istinaden şoför anneme hakaret etmiştir annemi ağlattığını iletmektedir. Hangi akla hizmet 60 yaşındaki bir bayana insan saygısızca hakaret edebilir ben kendim dava açacağım. Bu adam her yolcuya saygısızca davranmaktadır. Bu şoförü araştırıp isim ve soy ismini bulduktan sonra savcılığa suç duyurusunda bulanacağım. Koskoca kadını ağlatmak, hakaret etmekten dava açacağım. Lütfen ilgilenin bu adam şoför olamaz bu şikayetimi lütfen dikkate alınmasını ve Ulaştırma Bakanlığı'na da gönderilmesini istiyorum. (Buzlu ile iletişime geçilmesini gerekirse işten çıkarılmasını yoksa buzlu firmasına dava açacağımı ayrıca belirtirim.
Yorum Gönder