Polo'dan aldığım ayakkabılarımı iade etmeye kalktığımda bana yarı parasını ödemeyi teklif ediyorlar. Böyle bir hizmet saçmalığı görmedim. Kampanya olması beni ilgilendirmiyor neticede.
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
Polo'dan aldığım ayakkabılarımı iade etmeye kalktığımda bana yarı parasını ödemeyi teklif ediyorlar. Böyle bir hizmet saçmalığı görmedim. Kampanya olması beni ilgilendirmiyor neticede.
Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Yorum Gönder