İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Profilo Servisi Zorla Para Aldı

Profilo Servisi Zorla Para Aldı

Ben çamaşır makinesi yazmama rağmen şikayetim üzerine gelen servisiniz bulaşık makinesi diye bildirildi bize dediler ve sırf gelme ücreti 45 lirayı talep ettiler ve zorla aldılar neredeyse tartışarak hem de. Bu mu sizin müşteri memnuniyetiniz? Hem şikayet ediyoruz hem de zorla paramız alınıyor. Ben size telefonda ücret talep edeceklerse gelmesinler dedim, siz de tabi ki gelme ücreti alınmayacak dediniz ama gelen servisiniz 45 lira talep etti sırf gelme parası diye. Yazıklar olsun sizin müşteri memnuniyetinize de dayanıklı ev aletinize de Profilo'nuza da. Sizin her yerde çok güzel reklamınızı yapacağım bundan sonra emin olun!

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget