Şubat ve Mart aylarında basılı faturalarım tarafıma ulaştırılmadı. Faturalarda "Ayrıntılı Fatura Ücreti" olarak kesinti yapılmasına rağmen tarafıma faturalar gönderilmedi. Müşteri hizmetlerini aradığımda da tekrar gönderebileceklerini ama ekstra ücret alacaklarını söylediler.Basım ücretini ödediğim halde hem faturaları göndermiyorlar hem de tekrar ücret istiyorlar! Müşteri memnuniyeti için hatalarını telafi edip özür dilemedikleri gibi bir de ekstra para istiyorlar! "Basılma ücretini ödediğim" faturaların tarafıma derhal ulaştırılmasını ve tekrar ücret kesilmemesini talep ediyorum.
Yorum Gönder