2015 in 1.ayında açılan bir iş mahkemem var. Ve iş mahkememin halen devam edip ve kaç aydır bilirkişi raporu bekliyorum. Bu konuyla ilgili yetkilerinin ilgilenmesini isterim ve gerçekten 2 buçuk senedir mağduruz. Bilir kişi raporu gelsin artık!
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
2015 in 1.ayında açılan bir iş mahkemem var. Ve iş mahkememin halen devam edip ve kaç aydır bilirkişi raporu bekliyorum. Bu konuyla ilgili yetkilerinin ilgilenmesini isterim ve gerçekten 2 buçuk senedir mağduruz. Bilir kişi raporu gelsin artık!
Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Yorum Gönder