İnternet hızım o kadar yavaş ki bazen V**'deki mobil bağlantımı tercih ediyorum. Telefonum bana sürekli bağlantı yavaş diye ikaz veriyor. Vallahi billahi bıktım. Telefonla arayıp söyleyince altyapı çalışması diyorlar. El insaf be kardeşim 4 aydır bu civarda hiçbir çalışma yok. Eğer taahhüt olmasa vallahi iptal edeceğim sözleşmeyi S**'ye geçeceğim. Yan komşu memnun. Sözde aynı altyapıyı kullanıyorlar.
Yorum Gönder