Türk Telekom abonesiyim. Yaklaşık 2 haftadır internete bağlanamıyorum. İnternet ışığı kırmızı yandı bir müddet sonra sadece bir gün düzeldi daha sonra da hatalı port servisi uyarısı almaya başladım. Neticede internete giremiyorum ve defalarca arayıp arıza kaydı açtırdım. Şikayette bulundum ama nafile hiçbir çözüm yok. Çocuk kandırır gibi ilgileniyoruz diyorlar ancak hiçbir çözüm yok. Bence bu tarafıma yapılan büyük bir ayıp.
Yorum Gönder