General Mobile Discovery Air marka telefonu yerli malı diyerek aldım ancak ne bir destekleri var ne de bir sorunu çözdükleri WhatsApp'tan yazıyorum bakmıyorlar, sitelerindeki destekten yazıyorum bakmıyorlar, telefonu satana kadar sonrasında hiçbir şekilde ilgilenmiyorlar ne güncelleme geldi ne de bir şey tuşlu telefon kullansam daha iyi. Teknik desteği olmayan tek firma sanırım ilk fırsatta başka marka ile değiştireceğim.Eskiden stok romda veriliyordu şimdi onu da paraya dökmüşler. Servis yüklüyormuş bütün bilgisayarları M*** yüklese olur mu çok saçma bir düşünce helal etmiyorum paramı yazık para ülkemizde kalsın dedik teşvik edecekleri yerde iyice soğutuyorlar koskoca A*** bile i*** veriyor hiç yakışmadı.
Yorum Gönder