Türk Telekom dan nakil işlemi istedim. 2 aydır ne gelen var ne giden binada altyapı yok dediler. Sonsuza kadar mı böyle kalacak? Bir an önce çalışmalara başlamaları dileğiyle.
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
Türk Telekom dan nakil işlemi istedim. 2 aydır ne gelen var ne giden binada altyapı yok dediler. Sonsuza kadar mı böyle kalacak? Bir an önce çalışmalara başlamaları dileğiyle.
Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Yorum Gönder