İnternet paketim bitti. Bende Bimcell.com'a girip lira yükledim. Sadece bu işlem kaç MB tutabilir ki? Benden tam 3 TL para düştüler bu internet kullanımımdan. Video izlemedim, resim açmadım ayıptır. Ben bir daha bana Bimcell soran eşe dosta bu örneği verip asla geçiş yapmalarını önermem. Halbuki Bimcell iyi diye çok övüyordum. Demek ki yanılmışım. Bu fahiş politikadan şikayetçiyim.
Yorum Gönder