7 kez servise gönderdiğim telefonum, 7 seferinde de daha farklı bir yeri bozuk olarak geldi ve aynı arızayı tekrarladı. Teknik servis olarak çok yetersizler. Arıza giderilmesi için telefon yolluyorum, hoparlör bozuk geldi, diğerinde sensör, şimdi ön kamerayı bozmuşlar. Bıktım artık. Aynı arıza tekrarlandı.
Yorum Gönder