19 Mart günü kontörün bir gün sonra biteceğini ve 39 TL karşılığında yeni yıl 6 GB tarifesi ile tekrar yenileceği mesajı geldi. 22 Mart günü kontör yükledim (40 tl- ve hiçbir devlet borcum yok). 40 TL yüklendikten sonra 250 MB tarifesi yüklendi tüm kontörlerim 3 gün içerisinde bitti. 444 1 500 i 3 kere aradım bana düzeltme yapamayız dediler, BİMER'e başvurdum, BİMER Türk Telekom'a yönlendirdik diye mesaj geldi. Bana karşı yapılmış olan bu tutumu kabul etmiyorum. Yeniyıl 6 GB tarifesinin tarafıma gelmesini özellikle istiyorum.
Yorum Gönder