Kamil Koç firmasından 2.04.2017 tarihinde 20.00 da kalkacak Eskişehir-Çorum aracına bilet aldım. Kırıkkale otogardan çıktıktan sonra 30-40 dakika boyunca geri Kırıkkale otogara dönmek için oyalandı. Devamında başka bir aracın arıza yaptığını ve başka bir firmanın aracına binmemiz gerektiği söylendi. Zamandan çalmayı ve tekli koltuğa fiyat farkı almayı biliyorsunuz ama müşterilerinizi mağdur etmekten de geri kalmıyorsunuz.
Yorum Gönder