Yaklaşık altı ay önce bütün beyaz eşyalarımı Bosch bayisinden aldım bir buçuk aydır kullanıyorum ama fırın ve bulaşık makinesinde sürekli sorun yaşıyorum, bayi ve müşteri hizmetleri de bana yardımcı olmadı.Ben bir buçuk aydır bu sorunu yaşıyorum. Müşteri hizmetleri bana servis bakım karşılığında garantisi olduğu halde servis ücreti alacağını söyledi. Benim anlamadığım satarken müşteriye bu ürünün garantisinin olduğunu söyleyip neden böyle bir şey yapılıyor? Satarken satıyorsanız ürününüzün arkasında durun!
Yorum Gönder