Taşındık eşimin üzerine olan interneti kapatayım kendi üzerime alayım dedim. Türk Telekom'a (sabit internet) tüm borçları ödeyip kapatma dilekçesi ile başvurduk ki bir nüshası elimde, dilekçe tarihinden ve kapandıktan sonra iki adet fatura gelmiş, tabi bizim bundan haberimiz yok, iki adet fatura olmuş 500 TL. Hukuk bürosu arıyor yana yakıla. Bu yapılan ayıptır, her tarife için, her kampanya için ararlarken, sırf bu konu için bilgi verilmemesi içler acısı, yazık. Kendi üzerime yaptırdığım sabit internetimi, gem eşimin hem de kendimi Türk Telekom mobil hattımı kapatıp bir daha bulaşmayacağım.
Yorum Gönder