Taşındığım için nakil talebinde bulundum. Nakil talebin gerçekleştiğini internetimin kullanıma açıldığını söylediler. Fakat çağrı merkezini aradığımda hattımın henüz bağlanmadığını iletti. Şu anda ben kullanamadığım internete aylık 71 TL para ödüyorum. Türk Telekom'dan konuya acilen çözüm bulmalarını bekliyorum!
Yorum Gönder