Merhaba, şikayetim Türk Telekom için olacak. Günlerdir hatta belli aralıklar ile ev içinde kullandığımız WiFi kesilmekte. Müşteri Hizmetlerini arıyorum yardımcı olacaklarını söylüyorlar telefonu kapatıyorlar. Ya sadece o günlük internetim oluyor, ya da hiçbir şekilde bir değişiklik olmuyor. Şu anda da telefonla hiçbir şekilde ulaşım sağlayamıyorum, açmıyorlar.
Yorum Gönder