LG G4 aldım yaklaşık 1 yıl önce bu süre zarfında telefonumu 3 defa servise gönderdim birinde ana kart değişti birinde f2 board değişti kasa değişti ekran değişti telefonumu doğru düzgün kullanamadım ana kart ve f2board değiştikten sonra düzen tutmadı telefon kapalıyken bile ısınıyordu servise verdim değişim talep ettim ve aynı sorunu 4. kez verdiği takdirde değişim yapılıyor diyerek reddedildi yine tamir edilip verilecekmiş. Bu seferde anakart, batarya, ön ve arka kamera değişecekmiş. Telefonun değişmeyen tek yeri arka kapağı kaldı bıktırdılar vallahi toplama telefon kullanacağım resmen.
Yorum Gönder