İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom ve Müşteri Hizmetleri.

Türk Telekom ve Müşteri Hizmetleri.

Türk Telekom'u az önce aradım 23 TL'lik bir tarifeye geçmek istediğimi söyledim. Sağ olsun geçirdi! Hattımda müşteri hizmetlerini ararken 7-8 TL vardı. 20 TL yüklesem hemen geçer miyim dedim. Evet dedi. Yükledim. Bekliyorum bekliyorum geçmiyor. Meğer müşteri hizmetleri paralıymış, param 21 TL'ye düşmüş de ondan geçmiyormuş. Tekrar aradım mağduriyetimi anlattım. Müşteri hizmetleri dedi ki yapacak bir şey yok, hala paranız eksiliyor dedi. Neden müşteriler uyarılmıyor, neden servet düşmanlığı yapılıyor. Büyük bir şirkete yakışmadı hiç. 4-5 TL ile batmam ama ben kandırıldığımı düşünüyorum.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...

Yorum Gönder

Allah sizin bin türlü belanizi versin ..15 yıllık hattımi Türk telekom aveyaya taşıdım. .fatura 49 lira geleceğine 300 tl geldi ..şimdide maaşıma 500 tl haciz koydular. HARAM ZIKKIM OLSUN ...sakın bunlara inanmayın ..Bunlar Türk telekom adında milleti soyuyorlar...çoluk çocuğumun hakkını yiyen sizleri allaha havale ediyorum

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget