27 Mart'ta verdiğim siparişimle ilgili hiçbir bilgilendirme e-mail almadım. Defalarca mail attım cevap alamadım. Telefonla da uzun bir süre cevap alamadıktan sonra ulaştım fakat yine de siparişim elime ulaşmadı. Siparişim gönderilmiş sonra iade olmuş, çünkü bana kargoya verdiklerine dair bir mail atmadılar bile! Tekrar göndereceklermiş ama yine gönderilmiyor veya bilgilendirme yapılmıyor. Şikayet ettiğimde bu şekilde size yardım edemem diyorlar. İletişim kurulamayan bir firmanın internetten satışı yapmaması gerekiyor.
Yorum Gönder