C&A'dan kapanmadan önceki aylarda alışveriş yaptığım süreçte, yapılan para iadem hediye kartına yüklenmişti. Kapanacağı süreçte gittiğimde uygun bir şey bulamadığımdan karttaki parayı iade etmelerini rica ettim edemeyeceklerini kapanana kadar gelip uygun ürün bulmamı istediler. Bu süreçte hınca hınç dolu olduğundan gittiğimde uygun bir şey bulma imkanım yoktu mağaza kapandı ben bu karttaki parayı ne yapacağım mağdurum.
Yorum Gönder