İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

C&A Kartımdaki Parayı Kullanamıyorum.

C&A Kartımdaki Parayı Kullanamıyorum.

C&A'dan kapanmadan önceki aylarda alışveriş yaptığım süreçte, yapılan para iadem hediye kartına yüklenmişti. Kapanacağı süreçte gittiğimde uygun bir şey bulamadığımdan karttaki parayı iade etmelerini rica ettim edemeyeceklerini kapanana kadar gelip uygun ürün bulmamı istediler. Bu süreçte hınca hınç dolu olduğundan gittiğimde uygun bir şey bulma imkanım yoktu mağaza kapandı ben bu karttaki parayı ne yapacağım mağdurum.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget