Türk Telekom internet abonesiyim. Taahhüdümün bitmesine yakın müşteri hizmetleri 2 yıl daha aboneliğimi uzatmam halinde 64 TL olan faturamın 51 TL'ye düşeceğini beyan etmesi üzerine teklifi kabul ettim. Ancak gelen faturam 62 TL olunca itiraz ettim. Bana ilgili arkadaşın beni yanlış bilgilendirdiğini söylediler ve bana sunulan teklifi reddettiler. Bende o zaman aboneliği iptal edin dedim bana 85 TL cayma bedeli yansıtılacağını söylediler. Bu konuda sürekli mağdur ediliyorum.
Yorum Gönder