Samsun a5 2016 bir cihazım var şebeke çekiyor gösterdi halde şebeke gidiyor ve tekrar gelmiyor telefonu kapatıp açana kadar cihazı garantiye gönderdim s w yüklendi deyip geri verdiler sıkıntım devam etmeye devam ediyordu. Samsung müşteri hizmetlerini aradım bana hattımı değiştirmemi hata devam ederse cihazı başka hatla denememi söylediler ve gene her şekilde hatam devam ediyordu. Tekrar aradım ve t*** bey diye biriyle konuştuk bana cihazı mı tekrar garentiye gönderip ayrıntılı inceleme istemimi ve cihazı teslim ettikten sonra tekrar bize bağlanıp durumu anlatıp arkadaşlara takibe alınması işte dedi ve aradım istedim bana tamam dediler cihazı 11.30 gibi Özfedakar Samsung yetkili servise verdim ve bütün şeyi anlattım hatanın devam ettiğini detaylı inceleme istediğimi bana tamam dediler 2 saat geçmeden bana mesaj geldi ve gene sw yüklendi test okey diye sıkıntım devam ediyor.
Yorum Gönder