Kullanamadığım hatta iki katı fatura kesilmiş yine! Aylardır hattı kapatmaya çalışıyorum ancak kimse ilgilenmiyor ve kullanmadığım halde fatura kesmeye devam ediyorlar. Üstelik müşteri temsilcisi sistemde hata olduğu için hattımı kapatamadığını ancak talep oluşturduğunu ve bir daha faturama yansımayacağını söylemişti. Artık bıktım, Vodafone hayatımın pişmanlığı! Faturaların düzeltilip hattımın kapatılmasını istiyorum.
Yorum Gönder