Türk Telekom mobil faturasız hat kullanıcısıyken Türk Telekom müşteri hizmetleri beni arayarak bana özel bir tarifeden bahsettiler. Faturalı hatta geçersem ve bir yıl Türk Telekom müşterisi olarak kalırsam 28 TL'ye bir paket tanımlayabilecekleri konusunda anlaşma yaptık. Telefondaki kişi beni önce faturalı hatta geçirip daha sonra benden söz aldı,1 yıl Türk Telekom'da kalma sözü aldı ve anlaşarak telefonu kapattık. Fakat gelen faturam 40 TL ve arayıp sorunca da bir yıl kalma sözü vermediğimden bahsettiler. İnsanlardan bu kadar kolay ve haksız şekilde para kesebiliyorlar ve geçmiş dönem hakkında işlem yapamayacaklarını söyleyip 40 TL'yi ödemek zorunda olduğumdan bahsettiler. Şikayet etsem de bunu ödemek zorundaymışım anca şikayetim incelenebilirmiş. Bu fiyasko sonucunda hadi özel bir kampanya var kalayım diye düşündüğüm Türk Telekom beni tekrar pişman etti.
Yorum Gönder