İki yıldır Ortodonti tedavisi görüyordum ve Ocak ayında tellerimin çıkarılmasıyla, devamında 1 yıllık damak plastiği kullanmam gereğiyle tamamlandığı; ilgili kurum doktoru ve müdürü (3 doktor değişti) tarafından söylendi. Tedavim 4 dişimin çekilmesiyle başladı, sürdürüldü ve çekilen diş arasında boşluk kalarak tamamlandı. Teller çıkarıldıktan sonra fark ederek kuruma çekilen diş yerinin halen dolmadığını belirttim ve kurum müdüründen, tel tedavimin iki yılda tamamlandığını devam edersem para ödemem gerektiğini öğrendim. Son gelen (3. doktor) doktor da muayene etti ve o kısımlar kapatılabilir, riskleri önceden söylememiz gerekirdi dedi. Ankara Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi Ortodonti Bölümü'ne giderek muayene oldum ve boşluk haricinde de üst üste binen dişler olduğunu, tedavimin devam edeceğini, sürecin henüz sonuçlanmadığını öğrendim. Giden parama mı, sağlığıma mı üzüleyim.
Yorum Gönder