31 Mart'ta fibernet başvurusunda bulundum. Adresimde bu hizmeti alabileceğim söylendi. Modem değişikliği gerektiği ve modem gönderileceği bildirildi. 5 Nisan'da Tp-link marka modem gönderildi. Benim modemim ise vdsl/adsl ye uyumlu Airties Marka Air 5760 modelidir. Kendi modemimin uygun olduğunu gönderilen modeme ihtiyaç olmadığını, iade etmek istediğimi müşteri temsilcisindeki görevliye söyleyince bunun mümkün olmayacağı iletildi. Her alışverişte tüketicinin cayma hakkı varken maalesef Türk Telekom'da bu yasa geçerli değilmiş. Ürüne ihtiyacım olmadığını belirtmeme rağmen bunu iade edemeyeceğimi ve artık bedelini ödemekten başka bir çözüm yolunun olmadığı belirtilmiştir. Devletimizi yönetenlerin bu şikayeti gördükten sonra nasıl bir tavır sergileyeceklerini çok merak ediyorum. Acaba, sessizliğe mi bürünecekler veya bu zorbalığın üzerine mi gidecekler. Umarım bu hassas dönemde ortaya çıkarlar.
Yorum Gönder