T** T** vefat eden yakınımın hattını iptal etmiyor. Pttcell olduğu için PTT şubelerine gönderiyor fakat form doldurmanız gerekli deyip formu aldıktan sonra hiçbir işlem yapmıyorlar. Sonra aradan zaman geçiyor işte şu kadar borcunuz var deyip T** T***'dan arıyorlar. Kardeşim madem T*** T***'a borcumuz var o zaman iptal kapatma dilekçesini T*** T***'a verelim ne diye bizi oradan oraya sürekli gönderip duruyorsunuz. Şikayetçiyim.
Yorum Gönder