19 TL faturalı tarifeye geçiş yaptım. Daha sonra kimin tarafından yapıldığını bilmediğimiz birileri beni 54 TL tarifeye geçirmiş. Müşteri hizmetleri bu konuda detaylı aydınlatmayı yapamadılar ve kim tarafından hangi kanaldan bu tarifeye geçtiğimi çözemediler. Özür dileyerek bu tarifemi 27 TL'ye çektiler ben bu konunun araştırılmasını söyledim onlarda en geç 3 gün içinde dönüş yapılacağını iletmelerine rağmen 3 ay oldu hala iletilen bir şey olmadı. Yeni dönem faturam geldi 27 TL'lik faturayı 102 TL olarak yansıtmışlar (hatta kullanımı aşmamışım bile) arayıp sorduğumda laubali müşteri temsilcisi hattımın kapatılıp açıldığını belirtti (daha sonra kendisi de inceledi böyle bir şey yok) nereden geldiğini kendilerininde açıklayamadığı 50 TL e 14 TL ceza yazılmış bana yine hesaplarında bir tutarsızlık var (çünkü 50+14=64 eder) bana gelen fatura 102 bununda açıklaması yok.
Yorum Gönder