Yaklaşık 1 senedir TTNET kullanıcısıyım. TTNET'le sözleşme imzaladıktan sonra hattımı başka mahalleye taşımam gerekti, eskiden olmayan hız sorunum başladı 9-10 aydır hız sorunum var. 3-4 günde bir TTNET'i arıyorum sorunumu düzeltiyorlar sonra tekrardan başlıyor sorunum bazen hiç ilgilenmiyorlar. Ayın 1'inde arayın diyorlar bazende yeni pakete geçmemi öneriyorlar hızım anlık düşüyor düştüğünde 0.50'yi bile zor görüyor.
Yorum Gönder