Buzlu Turizm ile Antalya'ya yolculuk yapmaktayım. Otobüs şöförümüz kaçak yolcu alıyor ve aldığı yolculara bilet kesmiyor. Müşteri memnuniyeti denen bir şey yok.
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
Buzlu Turizm ile Antalya'ya yolculuk yapmaktayım. Otobüs şöförümüz kaçak yolcu alıyor ve aldığı yolculara bilet kesmiyor. Müşteri memnuniyeti denen bir şey yok.
Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Yorum Gönder