Metro Grossmarket'ten 2016'nın 10.cu ayının 30'unda 2 adet Axen TV aldık. Aslında 1 tane alacaktık 579 lira gibi bir rakamı görünce 39 LED 2 tane aldım. Biride çeyiz vs. Gibi dursun diyerek. Birini hemen kurduk standart diğeri de çeyiz adı altında kalınca kutusuyla öylece kaldı.Geçenlerde al kur odana o zamana neler çıkar gibisine verdiler açtım kutuyu kurdum ekran kırık öyle ince bir çizgi filanda değil bayağı bayağı kırılmış. Zaten Metro Grossmarket'te dikine kutu ile duruyordu ama hiç şüphe etmedim bir sürü köpük vs. var diye. 1000'de 1 olur belki ama ihale bize çıktı. Açtım telefonu bu akşam metro ile görüştüm ilk söyledikleri şey garantisini onaylattınız mı oldu diye kaçmaya çalıştılar. Aynen o gün onaylattım dedim sonra ne zaman aldınız dedi? Tarihi söyledim yok efendim elektronik olduğu için geçen sürede yapacakları bir şey yokmuş, bilir kişi onaylamalıymış falan filan yani değiştirmeyecekler!
Yorum Gönder