THY göndereceğini bildirdiği yılbaşı hediyesini göndermedi! Elit üyeliğimden dolayı Ocak ayında tarafıma hediye gönderileceğine dair Türk Hava Yolları tarafından bir mail aldım. Daha sonra tarafıma hediyenin gönderilmemesi üzerine Şubat ayında şikayet oluşturdum. Bu şikayetten sonra tekrar gönderileceği ile ilgili tarafıma bilgi verildiği halde henüz tarafıma hiçbir hediye ulaşmadı. Konu ile ilgili müşteri hizmetleri aradığımda onlar da ilgilenmediler. THY adına çok güven sarsıcı bir durum yaşadım. Sıkıntının giderilmesini bekliyorum.
Yorum Gönder